The High Cost of Living

The story tells of a young, pregnant woman whose world falls apart when she loses her child in a hit and run accident. As her life unravels, Nathalie finds an unlikely protector in Henry, a down and out guardian angel who has followed her thread. But Henry is not quite an angel, and as she struggles to come to terms with the loss, Nathalie discovers that she has fallen in love with the man who ran her over. – Wikipedia.com

 

Ein Film welche ich mir auf jeden Fall ansehen werde ist The High Cost of Living mit Zach Braff, den meisten wohl bekannt aus Scrubs. Als ich zuerst die Story des Films gelesen habe, dachte ich mir das kann er doch nicht, geht doch gar nicht, Zach in einer ernsten Rolle?

Aber naja der Trailer überzeugt und auch in Garden State wußte er schließlich in einer ernsteren Rolle zu überzeugen. Lassen wir uns doch einfach mal überraschen und schauen wie The High Cost of Living tatsächlich ist.

Page generated in 0,444 seconds. Stats plugin by www.blog.ca